#8: IMU Event 2019

Gepubliceerd op 18 oktober 2020 om 11:13

Nadat ik voor € 10,75 het boek 'de online marketing tornado' had gekocht kreeg ik een aanbod om voor €32,67 toegang te krijgen tot de opnames van het IMU Event van 2019. Ik was nieuwsgierig en heb de extra aankoop gedaan. Tijdens dit event waren er heel veel goede, interessante sprekers. Te veel informatie voor één blog en toch heb ik geprobeerd een samenvatting te maken. Wil je nog meer info, dan kan ik je alleen maar adviseren om ook te investeren in de toegang tot de opnames. In totaal krijg je 16 uur en 37 minuten aan opnames. 

"Ik sta er altijd versteld van dat een plotseling succes zo'n lange aanlooptijd kan hebben" - Steve Jobs

Heel veel waarde voor weinig geld

Tijdens het IMU Event 2019 waren de volgende sprekers te gast:

  • Zarayde Groenhart (50min) over storytelling.
  • Mitchel van Duuren (50min) de hippie miljonair.
  • Chris van der Krieke (40min) met o.a. Cialdini's secrets.
  • Marjolein Dubbers (15min) met haar Energieke Vrouwen Academie (in het YouTube filmpje deelt ze haar verhaal tijdens een interview met Martijn).
  • Tonny Loorbach (50min) over o.a. groei door het overnemen van websites.
  • Martijn van Tongeren (45min) over slim (her)gebruik van content.
  • Thijs Lindhout (56min) over het starten van een podcast.
  • Albert Sonnevelt (1u30) over passie = risico nemen. Heb lef!
  • Martin van Kranenburg (48min) 95% is onbewust gedrag. Van een zoeker een boeker maken. Conversie Pyramide. De zes principes van Cialdini.
  • Youri Meuleman (45min) Breakevenfunnel. Weggever, kennismaking product, hoofdproduct.
  • Joshua Kaats (15min) van Dropshipment Academy heeft €2.000.000 omzet p.j.
  • Tonny Loorbach (50min) over webpsychologie.
  • Martijn van Tongeren (50min) over segmentatie, deadline dag en sneak preview.
  • Q & A door Tonny en Martijn (60min) met o.a. hun bedrijfsfilm door Zarayde.
  • Tonny Loorbach (25min) over meer impact maken door te delen. Hij heeft samen met zijn broer Loorbach foundation opgericht waarmee microkrediet wordt verstrekt d.m.v. een lening in arme landen.
  • Bart Boonstra (45min) van Grow Media over video marketing tips. Interessant!
  • Simone Levie (50min) o.a. met tips voor het organiseren van een eigen challenge.
  • Martijn van Tongeren (30min) over lidmaatschappen, community building.
  • Conny Loonstra (15min) vertelt over haar bedrijf DressagePro .
  • Tonny Loorbach (45min) geeft 2 ondernemers advies en hij vertelt over uitzoomen.
  • Tonny & Martijn (45min) next level klantgeluk, sterren reviews ontleed + (12min) over de IMU.
  • Mark Tigchelaar (43min) over focus en afleiding.
  • Martijn van Tongeren (35min) over de tools: Bonjoro, Intercom, Front en Asana.

Content Bakery

Slim aanpakken van content creating. IMU begint met een video waarin Tonny & Martijn bijvoorbeeld een klantvraag beantwoorden. Vanuit deze video maken ze allerlei andere content. Denk aan een podcast, blog etc. Dit laten ze tegenwoordig doen door personeel. Hierdoor is hun eigen geïnvesteerde tijd minimaal, maar het bereik maximaal. Win-win situatie

time for change

Succesvol (online) ondernemen kan alleen door keuzes te maken. Door dingen uit te proberen en het juiste team om je heen te verzamelen. Het kost gewoon weg TIJD.  Het gebeurt niet in één nacht. Geduld is, niet voor niets, een "schone" zaak.

 

Liefs, Marjolein

 

P.s.: Stop met denken. Start met doen. Gooi nu het roer om! Het is altijd het juiste moment. 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.